środa, 2 kwietnia 2014

SKOK Wołomin jest przyjazny dla mnie

Trudno, ale mam już tego dość. Byłam w swoim macierzystym banku, w którym mam konto od wielu lat. Jest nim Alior Bank i okazało się, że muszę jutro znowu przyjść do oddziału, bo zawiesił się system komputerowy. Do czego to podobne, żebym musiała tracić czas. Nie mogę się zalogować do e-konta. Nie mogę domknąć ostatnich transakcji, by wygasić konto. Może pracownicy Alior Banku robią to z premedytacją, by utrudnić mi wykonanie usługi delete. Chcę mieć już za sobą ten proces. Nie będę opisywać ile straciłam czasu na przepychanki bo jak nazwać moje spotkania z pracownikami banku. Jak porównuję sposób oferowanych usług w Alior Banku i w Skok Wołomin, to nie wierzę, że tak długo mogłam wytrwać w tym banku. Dlaczego nie zrezygnowałam szybciej. Cóż, ale Polak tak ma, zawsze musi sobie życie skomplikować. Dziś posiadając konto s Skok Wołomin mogę odetchnąć z ulgą. W oddziale nie odczuwam stresu. Panie do mnie się uśmiechają, nawet wystrój wnętrz zachęca do skorzystania z usług. Nie ma w oddziale Skok Wołomin tego zadęcia co towarzyszyło mi w Alior Banku. Chcę już to mieć za sobą i nie tracić czasu w bankowych przestrzeniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz