czwartek, 14 listopada 2013

Walczmy z bezczelnością banków, przenośmy konta do Systemu SKOK cz. I

Jestem przekonana, że warto wziąć przykład z pewnej młodej Amerykanki, która postanowiła zaprotestować, przeciw bezczelności Banku of America. Otóż ów bank wpadł na kolejny pomysł by łupnąć swoich klientów czyli podnieść od pięciu do dziesięciu dolarów użytkowanie karty debetowej. Bank swoich klientów poinformował że, zmusza go do tego obniżona marża jaką ów podmiot może pobierać od transakcji realizowanych w oparciu o karty debetowe.
Po tej decyzji, którą jeszcze próbował przypieczętować szef banku Brian Moynihan, który stwierdził naiwnie, a według mnie z pełną bezczelnością, że klienci i akcjonariusze zrozumieją to działanie.

Pewnie, że zrozumieją, przecież kolejny bonus w postacie kilku milionów z pewnością był niezbędny dla prezesa czy członków zarządu. Może kończyła się karta gwarancyjna dla samolotu, którym latał prezes, a może opatrzył się samolot radzie nadzorczej, którym zmuszeni byli latać na kolejne nudne rady organizowane w egzotycznych zakątkach.

4 komentarze:

  1. Nadal nie wiem, czy walka jest wymagany, gdy mamy od początku konto w dobrym banku. Ja w SKOKU od 20 roku życia- i bezproblemowo :) dobre oprocentowanie lokat- i tyle wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam konto w tym samym banku co moja mama i brat. Wybrałam ten bank bo oni do niego należą i zawsze zachwalali ale jakoś mi się tam nie podoba i coraz częściej myślę o przeniesieniu się do SKOK-u Wołomin

    OdpowiedzUsuń
  3. Po nie zbyt dobrych doświadczeniach w moim banku myślę że Skok Wołomin będzie dobrą alternatywą i zamierzam poważnie zastanowić się nad przeniesieniem konta.Zachętą jest dla mnie coraz bardziej rozwijająca się sieć ich placówek, w moim mieście powstały już dwie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przenosimy :) Warto być z najlepszymi, gdzie dobro klienta jest naprawdę ważne.

    OdpowiedzUsuń