czwartek, 3 kwietnia 2014

Mam aktywowane e-konto w SKOK Wołomin

Byłam w oddziale Skok Wołomin, ponieważ potrzebuję założyć e-konto. Radzę sobie z internetem od zawsze nie sprawiał mi problemu. Nie rozumiem osób, które twierdzą, że można żyć bez internetu. Dla mnie jest to podstawa do kontaktu ze światem. Mieszkam pod Warszawą, przeniosłam się do urokliwego miasteczka jakiś czas temu. I podoba mi się bycie, a raczej życie w małomiasteczkowym klimacie. A kiedy potrzebuję to wsiadam w pociąg i jadę do stołecznej metropolii. Dobrze, że w zarządzie Skok Wołomin, ktoś pomyślał, aby Skok w Wołominie miał oddziały w Warszawie. Korzystam głównie z dwóch, malutkiej ekspozytury na ulicy Wileńskiej i dużej w Banku pod Orłami w centrum Warszawy. Dzięki temu wszystkie swoje sprawy załatwiam szybko i sprawnie. Wiem mniej więcej o której godzinie przyjść do oddziału Skok w Wołominie by sprawy, których nie mogę rozwiązać przez telefon czy za pomocą internetu, szybko i bez zbędnych ceregieli były poza mną. Mam nawet ulubioną panią, która zwykle pomaga mi rozwiązać problem. Aha, e-konto w Skok Wołomin mam już aktywowane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz