środa, 16 kwietnia 2014

Budujemy w SKOK Wołomin społeczność

Każdy ma prawo do wyboru. Każdy ma prawo do wolności. Wolność jest dla nas najważniejsza. Dlatego należy pilnować tych, którzy chcą zawłaszczyć naszą wolność. Dlatego nie rozumiem, czemu w Polsce instytucje powołane do ochrony nas obywateli nie chronią naszej wolności. Postanowiłam kiedy pisać o mojej przygodzie ze Skok Wołomin, od czasu kiedy założyłam konto w Skok Wołomin. To jest mów wkład w budowanie świadomości społecznej a co za tym idzie budowania społeczeństwa obywatelskiego. Wiem, że ktoś powie, przecież nic sama nie wskóram. Ile osób może czytać mojego bloga? Trzysta a może pięćset, czasem nawet więcej. Zależy to od dnia czy nawet godziny. To mało czy dużo? Według mnie to dużo, ponieważ jakiś czas temu zakładałam bloga z myślą bardziej o kilku, może kilkunastu osobach do których chcę dotrzeć. A po blisko roku osiągnęłam cel w ponad trzydziestokrotny od zamierzonego. A gdyby podobnych do mnie osób założyło również blogi, to w krótkim czasie mielibyśmy sieć powiązań, miejsc w których staramy się zmieniać rzeczywistość, w sposób praktyczny a nie teoretyczny. Dlatego Skok Wołomin powinien na łamach Dobrego Znaku przekonywać do budowania społeczności w internecie, gdzie każdy z nas mógłby śmiało stawać się heroldem dobrej nowiny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz