środa, 27 sierpnia 2014

Wzięłam w SKOK Wołomin kredyt konsolidacyjny

Mam w SKOK Wolomin kredyt konsolidacyjny. Zdecydowałam się uporządkować wreszcie swoje finanse. Niestety zaniedbania ciągnęły się za mną już kilka lat. Mimo, że założyłam sobie konto w SKOK Wołomin czyli w spółdzielczej kasie oszczędnościowo kredytowej, to nadal ciążyły na mnie zobowiązania finansowe zaciągnięte przeze mnie w innych instytucjach finansowych w tym bankach komercyjnych. Wreszcie mam teraz wszystko uporządkowane. SKOK Wołomin udzielił mi kredytu konsolidacyjnego, a to pozwala mi na przejrzystość moich finansowych działań. Nie wiem dlaczego tak długo opierałam się sugestią pracowników w oddziale SKOK Wołomin, którzy zachęcali mnie do uporządkowania swoich finansów. Dziś wreszcie mam spokój i nie muszę zastanawiać się kiedy przypada i gdzie jaka płatność. Mam jeden kredyt konsolidacyjny w SKOK Wołomin, który rozwiązuje moje problemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz