środa, 20 sierpnia 2014

Bezpieczeństwo to SKOK Wołomin

Zostałam zaproszona dziś do szkoły. Proszono mnie abym podzieliła się z uczniami swoimi przemyśleniami dotyczącymi oszczędzania. Opowiedziałam licealistom o systemie SKOK, o moim SKOK Wołomin, zachęciłam ich do zapoznania się ze spółdzielczymi instytucjami finansowymi. Byłam mile zaskoczona, że młodzież zna system SKOK w tym SKOK Wołomin. Kilku uczniów powiedziało mi, że ich rodzice mają konta w SKOK Wołomin. Na koniec stwierdziliśmy, że system SKOK, w tym SKOK Wołomin to dobra alternatywa dla instytucji finansowych w Polsce. Dlatego warto rozwijać ruch spółdzielczy, który jest korzystny dla rozwoju gospodarczego Polski. System SKOK w tym SKOK Wołomin rozwija polski system finansowy. Dba o polską rację stanu, system SKOK nie jest powiązany z kapitałem spekulacyjnym to czysty polski kapitał. O tym zawsze pamiętajmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz