czwartek, 14 sierpnia 2014

SKOK Wołomin to polska instytucja finansowa

Mój bratanek założył sobie konto w SKOK Wołomin. Wyobraźcie sobie, że przekonałam młodego człowieka do oszczędzania w spółdzielczej kasie oszczędnościowo kredytowej. Na początku nie rozumiał czym jest spółdzielczość, czym jest ruch spółdzielczy. Ale dałam mu kilka publikacji dotyczących ruchu spółdzielczego w tym kas oszczędnościowych. Po kilku dniach przyszedł do mnie i mówi mi, że zakłada konto w SKOK Wołomin. Ma już dość banków komercyjnych i postanowił coś zmienić w swoim dorosłym życiu. A że trzeba dbać o finanse, to zdecydował się, na założenie konta w SKOK Wołomin. Pochwaliłam jego decyzję jako bardzo dobrą szczególnie, że należy wspierać instytucje finansowe z polskim kapitałem. SKOK Wołomin to w stu procentach polska instytucja finansowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz