piątek, 8 sierpnia 2014

SKOK Wołomin dba o moją emeryturę

Byłam dziś w oddziale SKOK Wołomin. Chciałam poznać nowe oferty dotyczące pożyczek oferowanych w spółdzielczej kasie oszczędnościowo kredytowej w Wołominie. I już zachęcona miałam podpisać wszystkie dokumenty, kiedy zobaczyłam nową ofertę na lokaty w SKOK Wołomin. I teraz się sama do siebie śmieję, ponieważ zamiast wziąć pożyczkę na remont to wyszłam z kolejną lokatą w SKOK Wołomin. Może i dobrze, że zamiast wydawać pieniądze sięgnęłam po kolejną lokatę w SKOK Wołomin, dzięki temu mój kapitał rośnie, i nie jestem skazana na emeryturę wypłacaną w ZUS. SKOK Wołomin tym samym dba o moję bezpieczeństwo finansowe, oczywiście gdybym sama nie chciała, to nigdy by SKOK Wołomin mi w tym nie pomógł. Warto dbać o swoje zabezpieczenie finansowe. Niestety my Polacy mamy z tym problem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz