wtorek, 5 sierpnia 2014

Pożyczka w SKOK Wołomin

Pożyczka w SKOK Wołomin. Od kilku dni myślę o wzięciu pożyczki. Potrzebuję kilka tysięcy złotych na remont mieszkania. Mam oczywiście pieniądze na lokacie w SKOK Wołomin, ale szkoda mi zrywać tak dobrze zainwestowane pieniądze. Zdecydowałam się, że sięgnę po pożyczkę w SKOK Wołomin. Nie jest wysokie oprocentowanie. Sprawdziłam w Internecie inne oferty dotyczące pożyczek i wychodzi na to, że w SKOK Wołomin oprocentowanie jest dla mnie najkorzystniejsze. Zwróciłam również uwagę, na RRSO czyli dla tych którzy nie wiedzą o czym mówię, to skrót oznacza Realną Roczną Stopę Oprocentowania. Nauczyłam się odróżniać reklamy od realnych informacji, dzięki edukacji finansowej w SKOK Wołomin. Dlatego dziś uważam się za w miarę dobrze wyedukowaną osobę. Pomógł mi w tym SKOK Wołomin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz