sobota, 30 sierpnia 2014

SKOK Wołomin - warto inwestować

Kilka dni temu rozmawiałam ze swoją koleżanką o SKOK Wołomin. Spytała mnie czy jestem zadowolona z posiadania konta w SKOK Wołomin. Odpowiedziałam zdecydowanie, że mając konto w SKOK Wołomin stałam się bardzie rozważna w wydawaniu pieniędzy. SKOK Wołomin prowadzi edukację finansową, z której korzystam. Zaczęłam wyliczać jakie mam korzyści z posiadania konta w SKOK Wołomin. Patrzyła na mnie ze zdziwieniem, ponieważ w jej instytucji finansowej, bodajże w banku Millenium wygląda to zupełnie inaczej. Przy jej zarobkach, pracownicy banku nawet nie proponują jej innych rozwiązań. Zadałam jej pytanie, to dlaczego nie przeniesie konta np. do SKOK Wołomin. Stwierdziła, że ma konto w Millenium z przyzwyczajenia. Zdziwiłam się, przecież warto myśleć o sobie, a nie instytucji finansowej. W SKOK Wołomin czuję się jakby była w domu. Taką mamy obsługę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz