poniedziałek, 18 sierpnia 2014

SKOK Wołomin to polski SKOK

Byłam dziś w sklepie. Usłyszałam rozmowę dwóch osób, które rozmawiały o systemie bankowym w Polsce. Nie lubię włączać się do rozmów z osobami których nie znam, ale tym razem zdecydowałam się, że muszę interweniować. Jedna z nich przekonywała drugą, że system bankowy w Polsce jest bardzo dobrze zorganizowany. Nie potrzeba aby dopełniał go system SKOK. Wyobrażacie sobie, że są ludzie w Polsce, którzy uważają, że system SKOK nie jest potrzebny. Dlatego włączyłam się do dyskusji, przecież mam konto w SKOK Wołomin. Jestem członkiem SKOK Wołomin. Posiadam lokaty w SKOK Wołomin, i nie zamierzam tolerować wokół siebie sugestii, w których ludzie opowiadają takie głupoty. Uważam, że bez systemu SKOK w tym SKOK Wołomin, system polskich instytucji finansowych nie byłby pełny. SKOK Wołomin jest istotnym elementem polskiego systemu finansowego. O tym trzeba pamiętać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz