wtorek, 1 lipca 2014

SKOK Wołomin pomaga

Byłam wczoraj w moim oddziale SKOK Wołomin. Okazuje się, że od pewnego czasu w SKOK Wołomin można prowadzić konto dla organizacji pozarządowych. To dobrze. Ponieważ z moim znajomymi chcemy założyć stowarzyszenie, które będzie zajmować się krzewieniem edukacji finansowej, na przykładzie systemu SKOK. Skłoniło mnie do założenia stowarzyszenia historia mojej znajomej, która zaciągnęła kredyt w jednym z banków, a potem by móc spłacać swoje zobowiązania, zmuszona była pożyczać pieniądze kolejnej instytucji finansowej tym razem od jakiegoś parabanku. Jestem przekonana, gdyby miała podstawową wiedzę o pożyczaniu i oszczędzaniu jaką przekazuje np. SKOK Wołomin to nie wpadałaby w kłopoty finansowe. Warto uczyć się na cudzych błędach. Dziś należę do jednej z największych kas spółdzielczych w Polsce. SKOK Wołomin to kasa działająca w 10 województwach. Aby mnie było takich sytuacji jakie ma moja znajoma postanowiłam założenie stowarzyszenia. Jestem przekonana, że SKOK Wołomin w tym mi też pomoże.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz