poniedziałek, 14 lipca 2014

SKOK Wołomin to dobra alternatywa

Dla mnie zawsze najważniejsza była i pozostanie edukacja finansowa. Niestety my Polacy nie chcemy się edukować. Mówię o całości społeczeństwa. SKOK Wołomin wspiera edukację finansową Polaków. Nie rozumiem dlaczego polski rząd nie stawia sobie jako priorytet wykształcić młodych ludzi w zakresie przedsiębiorczości i spółdzielczości. SKOK Wołomin jako lider spółdzielczości jest dobrym przykładem na przedsiębiorczość. Kiedy pierwszy raz weszłam do oddziału SKOK Wołomin nie sądziłam, że tak daleko dojdę. Przed założeniem konta w SKOK Wołomin nie wiedziałam co to jest trzymiesięczna lokata, nie odróżniałam pożyczki od kredytu, czy lokaty od depozytu, a już nie wspomnę o RRSO czyli rzeczywistej rocznej stopie oprocentowania. Gdyby nie SKOK Wołomin to byłabym dziś łatwym kąskiem dla instytucji finansowych, które tylko czekają na ciemny lud. SKOK Wołomin otworzył mi oczy na moje finanse.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz