niedziela, 20 lipca 2014

SKOK Wołomin to dobra inwestycja

SKOK Wołomin dla mnie jest dziś tym czym kiedyś były dla mnie dwa banki komercyjne. Wiem, że czasem jestem bardzo oszczędna, a znów innym razem chcę coś odreagować i wydaję na potęgę pieniądze. Przynajmniej kiedyś tak było, kiedy nie znałam zasad rynku, wydawało mi się, że kiedy wydaje pieniądze, czyli nabywam towary, to wzmacniam polską gospodarkę. Okazało się to wszystko mitem. Zarabiał wyłącznie bank. Dziś jestem członkiem SKOK Wołomin, nie wydaję bezmyślnie, inwestuję bezpiecznie. Lokata w SKOK Wołomin to dobra okazja do wzmocnienia swoich finansów. Jeśli już coś chcę naprawdę mieć, to idę po pożyczkę do SKOK Wołomin i w przemyślany sposób sięgam po swoje marzenia. Dlatego teraz mogę siedzieć na brzegu Bałtyku i pisać swoje przemyślenia dotyczące mojej edukacji finansowej zbudowanej w oparciu o SKOK Wołomin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz