piątek, 18 lipca 2014

SKOK Wołomin to wspólnota

Dla mnie bezpieczeństwo i zaufanie jest najważniejsze. Może dla innych liczy się zysk. Dlatego wybrałam SKOK Wołomin, ponieważ w SKOK Wołomin jako instytucji finansowej liczy się przede wszystkim bezpieczeństwo i zaufanie. Dziś SKOK Wołomin jest dla mnie najważniejszym miejsce do którego lubię wracać, praktycznie każdego dnia. Nie, żebym chodziła do oddziału SKOK Wołomin. Otwieram swoje e-konto w SKOK Wołomin i sprawdzam ile mam środków na koncie. Lubię te cyferki, które zmieniają się co jakiś czas.
Szczególnie dzięki lokatom jakie posiadam w SKOK Wolomin. Moje bezpieczeństwo finansowe opiera się właśnie o lokaty w SKOK Wołomin. Wszystkie swoje nadwyżki finansowe zamieniam w lokaty w SKOK Wołomin. Kiedyś chodziłam do supermarketu i szukałam okazji by wydać pieniądze. Dziś robię podobnie, szukam sposobu na pomnożenie swoich pieniędzy. Robię to wspólnie ze SKOK Wołomin. Prezes Zarządu SKOK Wołomin Mariusz Gazda zawsze podkreśla, aby budować wspólnotę w oparciu o SKOK w Wołominie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz