środa, 2 lipca 2014

SKOK Wołomin dba o bezpieczeństwo

Byłam dziś w SKOK Wołomin, a ściślej w oddziale SKOK Wołomin w Zielonej Górze. Jadę do Niemiec, i byłam ciekawa czy moja karta będzie obsługiwana w zagranicznych bankomatach. Okazuje się, że karta SKOK Wołomin jest obsługiwana w innych krajach. Oczywiście wiąże się to z wyższą prowizją jaką trzeba zapłacić operatorowi kart, ale i tak się opłaca, ponieważ jeśli zostałabym okradziona, to będę musiała wyłącznie wyrobić sobie kartę, a pieniądze zgromadzone na koncie nie znikną.
Pani w oddziale SKOK Wołomin przestrzegła mnie, abym nie zapisywała sobie pinu na karcie. To jest bardzo niebezpieczne. Może przecież stracić wszystkie swoje ciężko zapracowane pieniądze. Dobrze, że pracownicy SKOK Wołomin dbają o moje finanse. Teraz czuję, że jestem częścią wielkiej rodziny o nazwie SKOK Wołomin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz