sobota, 5 lipca 2014

SKOK Wołomin to najlepsze lokaty

Wprowadziłam kolejną osobę do rodziny SKOK Wołomin. Moja koleżanka z pracy zdecydowała się przenieść swoje konto do SKOK Wołomin. Powiedziała mi, że ma już dość banków komercyjnych i tych ich reklamowanych produktów, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. SKOK Wołomin w odróżnieniu do banków komercyjnych stara się rzetelnie przedstawiać swoją ofertę. Moja znajoma zadała mi kilka pytań na temat SKOK Wołomin, ponieważ porównała oferty dotyczące lokat trzymiesięcznych i półrocznych. Z jej obliczeń wyszło, że SKOK Wołomin oferuje najlepsze lokaty. Potwierdziłam, że mam w SKOK Wołomin kilka lokat i jestem z nich zadowolona. Poza tym SKOK Wołomin wspiera moją edukację finansową, która jestem skłonna w to wierzyć, że przewyższa wiedzę przeciętnej osoby, która przekracza drzwi instytucji finansowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz