niedziela, 15 czerwca 2014

Wspieram dumnie SKOK w Wołominie

Jestem przekonana, że posłowie powinni przyjrzeć się reklamom oferowanym przez instytucje finansowe. Sądzę, że nie po to aby wypracować nową ustawę, ale by przedstawiciele narodu zgromadzeni w Sejmie i Senacie Rzeczpospolitej Polskiej zdali sobie sprawę, że świadomość społeczna jest budowana od wielu lat przez emitowane reklamy. Niestety informacje zawarte w większości reklam w żaden sposób nie przystają do rzeczywistości. A ludzie, którzy opierają się o nie są narażeni na konsekwencje, które często za sobą pociągają życiowe tragedie. Parlamentarzyści powinni zachęcić instytucje które mają w swoich celach statutowych edukację finansową do tworzenia kampanii społecznych budujących świadomość finansową Polaków.
Trzeba dążyć do tego, aby potencjalni odbiorcy reklam z pozornie najtańszymi pożyczkami zaczęli zadawać sobie pytanie czy naprawdę pożyczka oferowana przez instytucję finansową jest najniższa. I najważniejsze ile rzeczywiście będzie kosztowała. SKOK w Wołominie wobec swoich członków prowadzi rzetelną kampanię informacyjną. SKOK Wołomin za pośrednictwem np. wydawanego dwutygodnika Dobry Znak prowadzi rzetelną kampanię informacyjną. Prezes Zarządu SKOK Wołomin Mariusz Gazda podkreśla jak ważna jest kampania informacyjna w tym zakresie. Przejrzystość jest najważniejsza, opłaca się, ponieważ dociekliwy klient zostanie ze swoim SKOK-iem albo bankiem na długie lata. Natomiast jeżeli zostanie nabrany to nie odpuści i podzieli się swoim rozczarowaniem ze znajomymi czy rodzinom, a ja dodam, że w dobie mediów społecznościowych można poprzez bloga prowadzić swoją kampanię informacyjną. Ja dumnie wspieram mój SKOK w Wołominie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz