piątek, 6 czerwca 2014

SKOK w Wołominie buduje bezpieczeństwo finansowe

Dobrze byłam dzisiaj w swoim oddziale SKOK w Wołominie. Moja opiekunka zachęciła mnie do przeczytania artykułu w dwutygodniku wydawanym przez SKOK Wołomin - Dobry Znak. Wzięłam dwutygodnik Dobry Znak i na stronie 18 znalazłam artykuł traktujący o moim bezpieczeństwie finansowym. Tak nawet pani w oddziale SKOK Wołomin powiedziała. Musi Pani ten artykuł przeczytać, bo jestem przekonana, że poszerzy pani wiedzę o finansach. Artykuł napisał Prezes Zarządu SKOK Wołomin Mariusz Gazda. Wróciłam do domu i od razu usiadłam przed tekstem.
Pod koniec 2013 roku zostały przeprowadzone badania na zlecenie Związku Firm Pożyczkowych. Okazuje się, że wnioski z badań są dla nas Polaków pozytywne. W wielkim skrócie, Polacy pożyczają biorą pod uwagę wiele czynników, są ostrożni i najważniejsze co podkreślają badający, Polacy zaciągają swoje finansowe zobowiązania świadomie. Amerykanie natomiast, przywołują badacze, swoje zobowiązania finansowe zaciągają nieświadomie, co w dużym stopniu doprowadziło do kryzysu gospodarczego większego od tego który dotknął Amerykanów w latach XX ubiegłego wieku. 
Jestem przekonana, że na świadomość Polaków wpłynęły kasy oszczędnościowo kredytowe z zrzeszone w Systemie SKOK. System SKOK jest dobry dla Polaków. Dzięki temu takie kasy jak SKOK Wołomin mogą się rozwijać i budować ekonomiczne i społeczne poczucie bezpieczeństwa swoich członków. Dlatego cieszę się, że SKOK Wołomin to mój SKOK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz