sobota, 14 czerwca 2014

SKOK w Wołominie dba o swoich członków

Kiedy zapisałam się do SKOK w Wołominie, nie zdawałam sobie sprawy, że będę tak intensywnie się edukować finansowo. Dziś sądzę, że jestem świadomą osobą, która nie tylko zgodnie ze swoim sumieniem, ale i wiedzą zaciąga zobowiązania finansowe. Niestety przykro jest się przyznawać do błędów, ale do czasu kiedy nie zostałam członkiem SKOK w Wołominie byłam analfabetom finansowym. A przez to byłam bezbronna na przebiegłość pracowników instytucji finansowych, takich jak banki komercyjne, gdzie wszyscy są nastawieni wyłącznie na zysk, a nie na współpracę. Zysk w banku komercyjnym jest najważniejszy, nie wiem, czy mają tego świadomość klienci, posiadacze kont w bankach komercyjnych. Tu jest największa różnica między Systemem SKOK. SKOK dba o swoich członków, którzy zapisując się do spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej stają się niejako jest współwłaścicielami, ponieważ wykupują udziały w spółdzielni takiej jak choćby SKOK Wołomin. Tym samym, mam nie tylko konto w SKOK Wołomin ale i jestem udziałowcem SKOK w Wołominie. SKOK w Wołominie działa na zasadzie członkostwa, a świadomość członków odgrywa kluczową rolę. Pewnie dlatego członkowie np. SKOK Wołomin nie są zarzucani najbardziej atrakcyjnymi ofertami pod względem reklamowym, a wręcz są rzetelnie informowani jaki jest rzeczywisty koszt pożyczki oferowanej w systemie SKOK. System SKOK to najbezpieczniejszy system finansowy oparty o wzajemne zaufanie, o pogłębianie wiedzy finansowej, która skutkuje wyższą świadomością społeczną członków spółdzielczych kas oszczędnościowo kredytowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz