czwartek, 12 czerwca 2014

SKOK w Wołominie to polska firma

Byłam kilka dni temu w SKOK Wołomin. Zadałam pytanie o pożyczkę. Zastanawiam się nad wzięciem niewielkiej pożyczki, ponieważ muszę mieć środki na konkretne zobowiązanie. Mogłabym zerwać lokatę w SKOK Wołomin, ale nie zrobię tego, ponieważ nauczona doświadczeniem zdaję sobie sprawę, że dziś należy mieć zabezpieczenie. Choćby przez fakt, że rząd polski nie dba o nas jako społeczeństwo i nie mam co liczyć na fundusz emerytalny. Może się okazać, że za piętnaście lat będę pozbawiona wszelkiej pomocy i skazana wyłącznie na życie w ubóstwie. Moje lokaty w SKOK Wołomin nie tylko, że chronią moje pieniądze przed inflacją, ale kilka procent mam więcej, co daje mi nadzieję na przyszłość. 
A wracając do mojego spotkania z panią w oddziale SKOK Wołomin w kontekście pożyczki, od razu przedstawiła mi RRSO, czyli rzeczywistą roczną stopę oprocentowania. Byłam ciekawa w którym momencie zostanę poinformowany o rzeczywistych kosztach pożyczki. SKOK Wołomin wypadł w tym momencie na szóstkę, ponieważ nie zostały przede mną zatajone żadne informacje. Okazuje się, że pożyczka, o którą się staram w SKOK Wołomin jest o wiele bardziej atrakcyjniejsza niż pożyczki oferowane np. przez banki, w których magia 5, 6 procent jest mocno podkreślana. SKOK Wołomin to rzetelna firma z kapitałem polskim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz