poniedziałek, 2 czerwca 2014

SKOK Wołomin to dobry fundament

Kilka dni temu byłam w banku Millenium. Napisali do mnie pismo, mimo, że zamknęłam już jakiś czas temu konto w banku Millenium. Udałam się do najbliższej placówki. Okazało się, że mając moje dane chcieli mnie przekonać do założenia ponownie konta i na start oferują mi tanią pożyczkę lub kartę kredytową. Już miałam w ostrych słowach wyrazić swoją dezaprobatę do takiego stawiania sprawy, czyli w sposób przebiegły zwabiania klienta do banku, kiedy zdałam sobie sprawę, że dziś mogę w inny sposób walczyć z nielubianymi przeze mnie bankami. Wzmacniać świadomość społeczną, i wykazywać, że banki komercyjne w większości są nam Polakom nie przyjazne. A arogancja ich w stosunku do nas jako społeczeństwa przechodzi wszelkie granice. Banki sądzą, że Polacy to durny naród, i dadzą się nieustannie grabić, a one czyli banki są w tym bezkarne. Otóż kiedyś byłam bezbronna, skazana na konto w takim czy innym banku. Dziś z perspektywy posiadacza konta w SKOK Wołomin czuję się silniejsza. Poza tym korzystając z możliwości jakie daje mi SKOK w Wołominie staram się poznawać tajniki finansowego abc. SKOK Wołomin każdego w tym działaniu wspiera, jeśli tylko członek SKOK w Wołominie tego chce. Dlatego dziś byłam w stanie poradzić sobie z pracownikiem korporacyjnym banku Millenium. A o tym napiszę w następnej notce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz