sobota, 3 maja 2014

SKOK Wołomin to bezpieczna Kasa

Byłam wczoraj w kwiaciarni. Wczoraj były imieniny mojej sąsiadki. Bardzo się lubimy. Pani Janina po mojej namowie jest zainteresowana założeniem konta w SKOK Wołomin. Dziś będzie okazja przy ciastku i dobrym winie o tym porozmawiać. Śmieję się do siebie, że jestem akwizytorką, a lepiej przedstawicielką spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej w Wołominie. Dlaczego, ponieważ w ramach wolnego czasu, odwiedzam swoich znajomych i staram się ich przekonać do założenia konta w SKOK Wołomin. Przekonuję ich do tego aby stali się członkami kasy spółdzielczej jaką jest SKOK w Wołominie. O tym staram się za każdym razem pamiętać, kiedy zachwalam swój SKOK Wołomin. Dlatego zbieram informację o systemie SKOK, aby być dobrze przygotowaną do spotkania. Dlaczego to robię? Ponieważ pozyskanie nowego członka wzmacnia naszą pozycję na rynku. Gdyby założyć, że miesięcznie jeden członek spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej w Wołominie zachęcił tylko jedną osobę, to w miesiąc podnosimy o sto procent stan członków. Dlatego z taką konsekwencją staram się zachęcać moich znajomych do wejścia do wielkiej rodziny SKOK w Wołominie. Dziś moja sąsiadka otrzyma ode mnie nie tylko kwiaty, ale i materiały o SKOK Wołomin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz