piątek, 9 maja 2014

Prezes Zarządu SKOK Wołomin Mariusz Gazda wzmacnia SKOK Wołomin

Pamiętacie jak pisałam o swojej sąsiadce do której zostałam zaproszona na imieniny? Pewnie tak. Pani Janina w najbliższych dniach zostanie przyjęta w poczet członków SKOK Wołomin.  Przekonałam ją do wejścia w ruch spółdzielczy, który dla mnie jest przede wszystkim wyrazem nieposłuszeństwa obywatelskiego. Cały system SKOK to wielka alternatywa dla osób takich jak ja, które miały dość banków, całej tej hipokryzji z nim związanej. Znalazłam przystań w SKOK Wołomin i z tego bardzo się cieszę. Założyłam już dwie lokaty, a teraz pewnie założę i trzecią. Niech moje pieniądze pracują, a nie są wydawane przeze mnie w sklepach z dyskontem. Czasem się śmieję, że kiedy zapisałam się do SKOK w Wołominie stałam się bardziej oszczędna. Tnę koszta. Słyszałam, że Prezes Zarząd SKOK w Wołominie Mariusz Gazda, również stara się gdzie się tylko da oszczędzać. Dzięki temu pewnie SKOK Wołomin jest tak silną Kasą Spółdzielczą. Moje pieniądze są dzięki temu bezpieczne w stu procentach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz