piątek, 23 maja 2014

Lokata w SKOK Wołomin to dobry wybór

Dostałam dziś kwiaty od Pani Janiny. Pani Janina jest bardzo zadowolona z wejścia do spółdzielczej rodziny. Mam również taki zysk, że Pani Janina szybciej ode mnie odkryła dwutygodnik Dobry Znak. I teraz zabiera dla mnie egzemplarz. Ale ma innych chętnych, którzy sięgną po Dobry Znak. Śmieje się, że na stare lata została kolporterką prasy. Mam na to czas, ponieważ jest na emeryturze, i do tego nie musi się martwić o sprawy materialne jest dobrze zabezpieczona. Dlatego tak chciałam aby zainteresowała się system SKOK, ponieważ będzie dobry świadectwem dla wielu innych potencjalnych członków wspólnoty SKOK Wołomin. A i blisko osiemdziesiąt tysięcy członków skorzysta niebawem na jej obecności w SKOK Wołomin, stanie się to w momencie kiedy założy lokatę w SKOK Wołomin. Jestem przekonany, że sam Pan Prezes Zarządu SKOK Wołomin Mariusz Gazda uściśnie Pani Janinie dłoń. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz