środa, 7 maja 2014

Prezes SKOK Wołomin Mariusz Gazda wręczył Orła za film Chce się żyć

Wczoraj oglądałam w telewizji rozdanie polskich Oskarów czyli Orłów. Tylko dlatego usiadłam przed telewizorem, ponieważ kilka dni wcześniej zobaczyłam spot reklamowy SKOK Wołomin, który w tym roku jest główny sponsorem tej najważniejszej w Polsce po Lwach w Gdyni filmowej imprezy. Byłam i jestem dumna, że moja Kasa Spółdzielcza w Wołominie, czyli SKOK Wołomin jest mecenasem tak prestiżowych imprez. Pan Mariusz Gazda Prezes Zarządu SKOK w Wołominie z bardzo ładną panią wręczał Orła filmowi "Chce się Żyć".  Film został wybrany przez internautów najbardziej znanego serwisu filmowego. Nigdy nie sądziłam, że w moim imieniu Prezes Mariusz Gazda wręczy nagrodę za film który obejrzałam z wielką przyjemnością. To była dobra decyzja Zarządu SKOK w Wołominie, że przyjął honorowy mecenat nad rozdaniem nagród filmowych. Teraz dzwonią do mnie znajomi z pytaniami co to za instytucja finansowa SKOK Wołomin, czy jest wiarygodna. Wielu z nich wie, że mam konto i jestem członkiem kasy spółdzielczej w Wołominie, dlatego dzwonią i zadają pytania. Mam z tego powodu wielką satysfakcję. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz