czwartek, 1 maja 2014

Lokata w SKOK Wołomin

Wczoraj byłam w oddziale mojego SKOK Wołomin w Olsztynie. Jestem na kilkudniowym wyjeździe integracyjnym. Nie działał mi internet. A chciałam zrobić przelew córce, która jak zwykle potrzebuje pieniędzy. Ma konto w banku Millenium. Od zawsze jej powtarzam, by wreszcie założyła sobie konto w moim SKOK w Wołominie. Ale jak to zwykle z dziećmi bywa, odkłada tę decyzję w nieskończoność. A tak zrobiłabym dyspozycję do mojego konta, z informacją, że może wybrać np. trzysta złotych tygodniowo i nie zawracałaby mi głowy. Dlatego idę teraz do mojego oddziału SKOK w Wołominie, wybiorę trzysta złotych, potem pójdę do banku Millenium, do którego nie lubię chodzić i odstoję swoje w kolejce. Potem wpłacę obiecaną kwotę córci i wrócę do hotelu. Ile stracę czasu? Tego jeszcze nie wiem. Dlaczego nie zrobię przelewu, bo będzie to trwać długo. A wystarczyłoby żeby założyła sobie konto w SKOK Wołomin czym zaoszczędziłaby mi dużo czasu. Może z czasem przepisałabym na nią jedną ze swoich lokat, albo pomogłabym założyć jej lokatę. Ale zrobię to dopiero kiedy założy konto w SKOK Wołomin.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz