wtorek, 2 lipca 2013

Warto wspierać system SKOK

Warto zmieniać świat, dlatego postanowiłam, że w odróżnieniu od innych kobiet, będę aktywnie wspierać inicjatywy, które są mi bliskie.
Kilka dni temu byłam w Polsce i spotkałam się z moimi przyjaciółmi z Wołomina. Okazało się, że wszyscy zrezygnowali z banków, na rzecz Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Pożyczkowej w Wołominie. Dlaczego to zrobili, otóż mąż mojej koleżanki wściekł się kiedy poszedł po kredyt do swojego banku i wyszedł z kwitkiem. Nie pomogło, że od ponad dziesięciu lat ma w banku konto. Jest raptusem, więc zamknął rachunek. Zadzwonił do swojego kolegi, który doradził mu założenie konta w SKOK Wołomin. Nie oponował. Założył konto, tym samy stał się członkiem SKOK Wołomin, kupił kilka udziałów. Tak się zaraził ideą spółdzielczości, że przez nasze całe spotkanie opowiadał mi o wyższości Unii Kredytowych nad działalnością bankową.
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz