czwartek, 4 lipca 2013

SYSTEM SKOK jest dobry na kryzys

Zachęcona i zmotywowana, zainteresowałam się Systemem SKOK. Nic innego nie pozostało jak zapisać się do Systemu SKOK. Jestem w SKOK Wołomin. Dlaczego wybrałam tę kasę, bo mi ją polecili znajomi. Zaczęłam czytać o SKOK-ach i widzę, że jest niezła nagonka na zlikwidowanie Systemu SKOK.
Wydaje mi się, że jest to przesada. Dlatego postanowiłam przeciwstawić się jednostronnemu postrzeganiu systemu SKOK. Dziś to jest również mój obowiązek, ponieważ zależy mi aby moja kasa spółdzielcza, czyli SKOK Wołomin dobrze rozwijał się, dzięki temu będę bogatsza. Nie stójmy obojętnie, każdy może coś z siebie dać. Budujmy społeczeństwo oparte o zasadę wolności, wyboru i konkurencyjności. Nie pozwólmy na tworzenie monopolistycznych organizacji, które za jakiś czas tak jak w Europie Zachodniej będą niszczyć to co zbudowali zwyczajni ludzie, a nie wszechobecne dziś korporacje, w których pracują odhumanizowani przedstawiciele korpo. Dlatego założyłam bloga. To jest mój cel, włączyć się w obronę wolności finansowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz