poniedziałek, 12 sierpnia 2013

SKOK Wołomin dobre Lokaty

Mam 57 lat, siwą głowę i duży bagaż doświadczeń. Mam 3 siostry i 2 braci. Pochodzę z rodziny, w której zostaliśmy wychowani w duchu patriotycznym, w której hasła Bóg - Honor - Ojczyzna stanowiły świętość a nie tylko puste słowa.


Starałam się też w tym duchu wychować moje dzieci. Bo wszak dla Polaka powinna być najważniejsza Ojczyzna, jej wolność, niepodległość, jej postęp i bezpieczeństwo dla przyszłych pokoleń. Powinnaś kultywować tradycje, szanować historię i propagować wartości narodowo-chrześcijańskie. Musisz reklamować to, co polskie, w tym polski kapitał, który zapewni nam i naszym dzieciom godną przyszłość.

Ostoją polskiego kapitału są spółdzielcze kasy oszczędnościowo-kredytowe, które oferują swoim członkom - współwłaścicielom korzystne usługi finansowe. Zakładając lokatę w SKOK-u, czy konto personalne budujemy, to co nasze. Używając usług SKOK-u nie pozwalamy na wyprowadzanie gotówki poza granice Polski, nie wspieramy obcego kapitału  - tak powszechnego już w systemie
bankowym.  SKOK pracuje na rzecz naszego społeczeństwa, wspiera potrzebujących, przeciwdziała wykluczeniu społecznemu a przede wszystkim tutaj płaci podatki.

Sama korzystam z usług SKOK-u Wołomin. Mam konto osobiste i depozyty, na których utrzymuję oszczędności całego życia. Za obsługę konta nie ponoszę cen, a na lokatach zyskuję blisko 7% rocznie.  Zachęciłam już najbliższych i sąsiadów.

Ofertę SKOK-u z czystym sumieniem polecam każdemu.

Wanda - Zadowolona klientka i współwłaścicielka SKOK Wołomin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz