sobota, 13 grudnia 2014

ROR w SKOK Wołomin

Kiedyś, po prostu wybrałam pierwszy lepszy bank i założyłam tam rachunek osobisty. To był duży błąd. Opłaty za prowadzenie konta, opłaty za zlecenia, o braku możliwości ustanowienia pełnomocnika do konta o debecie to już nawet nie wspomnę.
Mój kolega polecił mi ROR w SKOK Wołomin. Poszłam z czystej ciekawości do oddziału SKOK Wołomin. Byłam miło zaskoczona. Dostałam wszystko to co w moim starym banku tylko odwrotnie, czyli za darmo. I co najważniejsze, możliwość otworzenia limitu w koncie osobistym. Nawet mogłam wybrać, jak ma wyglądać moja karta. Niby nic takiego, tak zazwyczaj jest w portfelu, ale to pokazuje jak SKOK Wołomin dba o klienta. Mam możliwość świadomego wyboru na każdym etapie korzystania z produktu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz