piątek, 5 grudnia 2014

Kredyt gotówkowy w SKOK Wołomin

SKOK Wołomin: Kredyt gotówkowy – tak, też kojarzy mi się z naciągactwem i strasznymi opłatami. Chyba każdy z nas słyszał, bądź czytał o takich kredytach, często są to opowieści, które przerażają. A to oddaje się drugie tyle co się wzięło, bądź co
gorsza, nagle do twoich drzwi pukają panowie, których nikt nie chce poznawać. Dlatego też o poradę zwróciłam się do SKOK Wołomin. Pracownik SKOK Wołomin, wytłumaczył mi na czym ten produkt polega, jak go mogę otrzymać. Okazało się to bardzo fajnym i wygodnym rozwiązaniem, gdy potrzebowałam mniejszej gotówki. Szybko otrzymałam potrzebną mi sumę. Udało się to sprawnie załatwić, też dzięki temu, że już ponad pół roku korzystam ze SKOK Wołomin i mam status dobrego klienta. A Mój SKOK wie, jak traktować kogoś kto jest fair.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz